21 Mart 2009 Cumartesi

TAVUK GÖĞSÜ

Tavuk göğsünün bir çok tarifi var bildiğiniz üzere,ama en güzeli unu kavurarak yapmak,diğer türlü unu kavurmadan hoş olmuyor düşüncesindeyim....Benim oğlanlarda hemen lezzetinden farkediyorlar.....Hemen tarife geçeyim...

TARİFİ:

Yarım margarin

3 fincan un

2 su bardağı şeker

1 kğ süt

Bir miktarda damla sakızı.

Unu yağla kavurup,daha sonra sütle şekeri ayrı bir kapta karıştırdıktan sonra ilave ediniz.Damla sakızını koyup,mikserle iyice çırpınız.Daha sonra tepsiye döküp,üzerini çikolata sosu ile süsleyiniz.....

4 yorum:

TATESAL dedi ki...

Çok güzel olmuş,harika görünüyor..

TATESAL dedi ki...

Çok güzel olmuş,harika görünüyor..

GELİNCİK MUTFAK dedi ki...

armıza hoşgeldin canım...başarılar diliyorum...
unu kavurma konusunda sana katılıyorum...ellerine sağlık....bende bekliyorum yorumlarını...

havvanur dedi ki...

slm hayırlı olsun blogunuz çorbanız güzel hiç süt kulanmamıştım en yakın zamnda denerim inş tatlıyıda hep yaparım hilalime sevgilerr